چگونه تصویر Thumbnail ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنیم؟

یوتیوب بزرگ‌ترین مخزن اشتراک‌گذاری و تماشای ویدیو در دنیا است. به خصوص ویدیوهای آموزشی بخش مهمی از این محتوا را تشکیل می‌دهند. تولیدکنندگان محتوا نیز برای جلب کاربران معمولا با وقت صرف و سلیقه زیاد اقدام به طراحی تصاویری به عنوان کاور یا جلد ویدیو می‌نمایند تا در یوتیوب به عنوان تصویر بندانگشتی یا همان Thumbnail مورد استفاده قرار بگیرند.

با این حال به دلیل فیلتر بودن یوتیوب در کشور بسیاری از کاربران از دسترسی به این مجموعه باارزش از اطلاعات ویدیویی محروم شده‌اند ولی بسیاری از تیم‌های خبری فناوری با زحمتی دوچندان اقدام به دانلود  ویدیوهای خوب و با کیفیت از یوتیوب و بارگذاری مجدد آنها در پلتفرم‌های داخلی از جمله آپارات می‌نمایند. در این بین استفاده از تصویر اورجینال ویدیو می‌تواند سبب جذابیت بیشتر نمایش این ویدیو گردد اما پیدا کردن این تصویر به همین سادگی نیست و در اغلب موارد نیازمند طی مراحل مختلف و جستجوی فراوان است. به علاوه حتی در صورت یافتن این تصویر، معمولا فایل آن از کیفیت بالایی برخوردار نیست.

صفحه اصلی سایت دانلود تصاویر بندانگشتی یوتیوب

و ظاهرا این مشکل تنها برای ایرانیان نیست و بسیاری از کاربران غیر ایرانی نیز با این مسئله روبه‌رو هستند به همین علت یک سایت اختصاصی دانلود تصویر بند انگشتی ویدیوهای یوتیوب این مشکل را حل کرده است. سایت Thumbnail Save می‌تواند به شما کمک نماید تا تنها با داشتن لینک ویدیو در یوتیوب اقدام به دانلود نسخه باکیفیت تصویر بند انگشتی ویدیو تا وضوح ۴k نمایید. برای ورود مستقیم به سایت Thumbnail Save بر روی این لینک کلیک کنید.

در باکس جستجو، لینک ویدیو مورد نظرتان را وارد کرده و دکمه Submit را بزنید (عکس بالا) تا تصویر بند انگشتی ویدیو با کیفیت‌های مختلف برای دانلود در دسترس شما قرار گیرد. به همین سادگی می‌توانید تصاویر Thumbnail ویدیوهای یوتیوب را به رایگان دانلود نمایید. اگر شما نیز راه حل بهتری سراغ دارید با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *