امکان سوئیچ داخلی بین اکانت‌ها در نسخه وب اینستاگرام فعال شد

اغلب کاربران برای ورود به اینستاگرام از نسخه موبایل استفاده می‌کنند و هرگز سری با نسخه وب آن نزده‌اند. در حالی که نسخه وب اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین شبکه‌های اجتماعی به خصوص با محوریت عکس است! شاید تا چند سال پیش توجه چندانی به آن نشده باشد ولی با مالکیت فیسبوک بر اینستاگرام، ارتقای نسخه وب نیز در دستور کار آن قرار گرفت و چند وقت یکبار بدون سرو صدا شاهد افزودن قابلیت‌های جدید به آن هستیم و در آخرین این موارد، امکان سوئیچ داخلی بین اکانت‌ها در نسخه وب اینستاگرام فعال شده است!

بدین ترتیب اگر دارای دو اکانت یا بیشتر هستید به راحتی می‌توانید بین دو اکانت خود جابه‌جا شوید. این امکان برای ادمین‌ پیج‌های اینستاگرامی بسیار جذاب خواهد بود. به خصوص آنکه اغلب ادمین‌های حرفه‌ای برای کنترل و بررسی پیج خود از نسخه وب استفاده می‌کنند. قابلیت جدید جابه‌جا شدن سریع بین دو اکانت در دو قسمت از صفحه در دسترس است.

اگر در صفحه فید اینستاگرام باشید در کنار تصویر کوچک پروفایل می‌توانید کلمه Switch را مشاهده کنید که با کلیک بر روی آن کادر سوئیچ بین اکانت باز شده و سپس باید روی گزینه Log into and Existing Account کلیک کرده تا پنجره پاپ‌آپ نام کاربری و پسورد نمایش داده شود و اگر اطلاعات ورود را پیش از این ذخیره  کرده باشید با کلیک روی دکمه Log in سریعا به اکانت دیگر وارد خواهید شد.

اما دسترسی به گزینه سوئیچ داخلی بین اکانت‌ها در قسمت منو پروفایل نیز به چشم می‌خورد. بدین منظور کافی است از منوی بالای صفحه روی تصویر پروفایل کلیک کرده تا زیر منوی آن باز شود و گزینه Switch Accounts را ببینید. با کلیک بر روی آن همان کادر جابه‌جایی بین اکانت‌ها ظاهر شده و می‌توانید سریع به اکانت دیگرتان وارد شوید. در گالری زیر می‌توانید مراحل این کار را مشاهده نمایید.

برای بزرگنمایی روی تصاویر کلیک کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ دیدگاه‌ برای “امکان سوئیچ داخلی بین اکانت‌ها در نسخه وب اینستاگرام فعال شد”