هشتگ دلال_سکته_کن ترند شبکه‌های اجتماعی شد!

در سال‌های اخیر در سایه بی‌کفایتی و عدم مدیریت مسئولین و مقامات کشوری، قیمت دلار به بالاترین حد خود و ارزش پول ملی به پایین‌ترین میزان در طول تاریخ هزاران ساله ایران رسید. لکه ننگی که تا ابد بر پیشانی دولت دوازدهم خواهد ماند. در این بین با هر اندک تغییری در قیمت دلار، دلالان و واسطه‌های ریز و درشت و بی‌شمار ایرانی، قیمت‌ هر آنچیزی که از دست‌شان بر می‌آمد، افزایش دادند. تا جایی که با گذر قیمت دلار از مرز روحانی و افسانه‌ای ۳۰ هزار تومان، کشور در تنگنایی عجیب قرار گرفت!

افزایش وحشتناک قیمت‌ها چون زانویی بر گردن ملت حتی امکان فریاد زدن و نفس کشیدن را نیز گرفته بود و نعره شور و شادی دلالان و محتکران که خدا را بنده نیستند، در هر چهار گوشه کشورمان به چشم دیده می‌شد. در این بین با فرا رسیدن انتخابات مضحک ایالات متحده و احتمال پیروزی جو بایدن، کاندیدای حزب مکار و صهیونیست‌دوست دموکرات بر دونالد ترامپ، کاندیدای حزب جنگ‌طلب و صهیونست‌دوست جمهوری‌خواه، ریزش شدید قیمت دلار و سکه و خودرو شروع شد اما خبری از کاهش قیمت‌های اجناس در کشور که به بهانه قیمت دلار، ثانیه به ثانیه بالا رفته بود، نیست!

داغ دل مردم کشور که از این همه ننگ و فساد “مدعیان” تازه شده است، با هشتگ “#دلال_سکته_کن” در شبکه‌های اجتماعی مشهور چون توییتر و اینستاگرام به استقبال آغاز ضرر و زیان رانت‌خواران، دلالان و محتکران حرام لقمه رفته‌اند. با این حال این موجودات متعفن خونخوار نیز بیکار ننشسته‌اند و با انتشار اخبار دروغ و شایعه‌پراکنی در کانال‌های تلگرام و پیج‌های مختلف در تلاش برای گمراه کردن مردم هستند!

هشتگ "دلال_سکته_کن" ترند شبکه‌های اجتماعی شد!
هشتگ “دلال_سکته_کن” ترند شبکه‌های اجتماعی
آیا همچنان مردم فریب خواهند خورد؟

مردم باید تابلویی از هشتگ دلال_سکته_کن را به عنوان یک پند عبرت آمیز، در جلوی چشمان خودشان نیز آویزان کنند تا هر گاه نگاهشان به آن می‌افتد این دوران که تنها عامل واقعی‌اش بی‌فکری و جهل خودشان بوده را به یاد آورند و پشت دست خود را داغ کنند تا بدون فکر و طمعکارانه و اینچنین فریب خورده رفتار نکنند و به این سادگی در دام مشتی موجود شیطان صفت، دروغگو و منافق نیفتند!

اگر مردم کشور که بالغ بر ۹۸ درصد مسلمان هستیم به مهم‌ترین پند خداوند در قرآن اندکی عنایت داشتند و فکر و عقل را چراغ راه زندگی خود می‌کردند و دل به سخن هر نامردی نمی‌بستند، اکنون در چنین مخمصه‌ای گرفتار نبودند! به لطف بی‌مسئولیتی‌ها مسئولین و خیانت‌های نهان و آشکار منافقین داخلی، قاعده نفی سبیل به جایی رسیده که جان و مال کشور مسلمان ایران به انتخابات دشمن‌ترین دشمن مسلمانان گره خورده است!

آری دلال-سکته_کن اما هشتگ‌های “#مسلمان_فکر_کن” و “#ایرانی_عاقل_باش” و “#ملت_جوگیر_نشوید” نیز باید در ذیل هشتگ #دلال_سکته_کن زده شود و آری “اللَّه خیر الماکرین” است اما پاسخ زیبای حضرت رسول (ص) به آن صحابی را که بعد از رسیدن به اتراق‌گاه، پرسید پای شترم را ببندم یا رهایش کنم و به خدا توکل کنم؟ را فراموش نکنید! آنجایی که رسول‌ الله (ص) فرمودند: پای شتر را ببند و به خدا هم توکل کن!

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *