چگونه گوگل Duo را بر روی کامپیوتر نصب کنیم؟

سرویس تماس گوگل Duo یکی از ساده‌ترین و باکیفیت‌ترین ابزارها برای برقراری تماس تصویری است که هم از اندروید و آی‌فون و هم از وب پشتیبانی می‌کند و به راحتی می‌توانید تماس‌های تصویری، صوتی و گروهی بین پلتفرمی برقرار نمایید. برای آشنایی با نحوه استفاده و برقراری تماس ویدیویی در گوگل Duo مطلب “چگونه با گوگل Duo در وب تماس تصویری برقرار کنیم؟” مطالعه کنید. برای نصب گوگل Duo بر روی کامپیوتر ابتدا با کلیک بر روی این لینک به صفحه اختصاصی گوگل Duo بروید.

بعد از وارد شدن به صفحه گوگل Duo، بر روی منوی سه نقطه بالا در سمت راست مرورگر کلیک کنید، در لیست باز شده روی گزینه More Tools کلیک کرده و Create Shortcut را انتخاب نمایید. سپس در پنجره ایجاد کلید میانبر نام Google Duo را تایپ کنید و گزینه Open as a Window را بزنید. با این کار آیکن برنامه گوگل Duo بر روی دسکتاپ ایجاد خواهد شد و از این پس با کلیک روی آن می‌توانید برنامه را در یک صفحه مجزا مشاهده کنید.

همچنین اگر زیاد از گوگل Duo استفاده می‌نمایید بهتر است آیکن برنامه را به نوار وظیفه ویندوز پین کنید تا همیشه در دسترس باشد و به راحتی تنها با یک کلیک وارد برنامه شوید. به علاوه در صورت تمایل برای حذف برنامه از روی سیستم کافیست روی آیکن آن راست کلیک کرده و گزینه Uninstall را بزنید. به همین سادگی می‌توانید برنامه تماس تصویری جذاب گوگل Duo را بر روی کامپیوتر نصب و اجرا کنید.

برای بزرگنمایی روی تصاویر کلیک کنید

همچنین نسخه‌های اندروید و آی‌فون اپلیکیشن گوگل Duo را به ترتیب با استفاده از این لینک و این لینک می‌توانید دانلود کنید. در پایان پیشنهاد می‌شود  آموزش‌های نحوه برگزاری ویدیو کنفرانس در جیمیل با استفاده از گوگل میت و نحوه استفاده از برنامه زوم (Zoom) در کامپیوتر و گوشی را از دست ندهید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *